le piaf

AUDIATUR ET ALTERA PARS!

My Photo
Name:

A words trier, a stormy sea sailor, a jazz lover, a painting admirer, a poetry parser, a gig addict, a scent seeker, a harmony balancer. Or perhaps, a philanthropy practitioner, a knowledge seeker, a common grounds searcher, a truth resolver. Otherwise, tiny and frail creature who lives in deeds, not years. In thoughts, not breaths. In feelings, not in figures on a dial. And who also counts time by heartthrobs. Because most lives who thinks most, feels the noblest, acts the best.

Wednesday, June 28, 2006

КОЈ?


Koj toa mi gi konfiskuva strastite? Koj se obiduva da mi go ukine voshitot, vosklikot? Dali toa nekoj gjavolov diplomec na seminarija adska vo mene se beshe voznel, ta rovari, podriva, niz sushnosta mi pustoshi? Go nishti ona shto me definira, me vooblichuva, me oddvojuva od se` drugo mene poznato. So rachishtata odvratni, vo grstovi, dushata mi ja prazni, vo nepovrat go odliva likvorot na moite kopnezhi, stremezhot po nemozhnoto, iskluchitelnoto, nadstvarnoto. Мe pravi isplaknato lice, mlako i banalno so ni radost, nitu taga, sal otsutnost smatna. Neshto kako zgasnat odraz vrz temninata, od ogledalata spomeni. Bez idnina i minato, prazen chovek...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home